Dag 1 Amsterdam Cancun . - Reisverslag uit Valladolid, Mexico van Tonia Harst - WaarBenJij.nu Dag 1 Amsterdam Cancun . - Reisverslag uit Valladolid, Mexico van Tonia Harst - WaarBenJij.nu

Dag 1 Amsterdam Cancun .

Door: Toos

Blijf op de hoogte en volg Tonia

21 Januari 2017 | Mexico, Valladolid

De eerste regel was een test. Aangezien mijn verslag niet werd geplaatst. In het kort:
dag 1 vertrek uit Nederland ging niet helemaal zonder hindernissen. Treinen reden niet. Cees zijn injectie in zijn oog liep wat uit. Hulptroepen stonden klaar om ons naar Schiphol te brengen: Dimitri, Hans van Ben en Anneke. Maike heeft ons gebracht samen met Sarah naar Schiphol. Dank hiervoor. Maike kon dit doen daar haar afspraak met collega,s die met de trein moesten komen niet kon doorgaan.
Reis ging verder voorspoedig.
Bij aankomst Cancun pakte ik de verkeerde koffer uit de bus wat ik pas ontdekte toen we gingen slapen. Cees maakte zich niet druk. Onze dag had zes uur langer geduurd. We vielen als een blok in slaap. Hotel prima, zwembad.

Tags: Cancun

Dag 1 Amsterdam Cancun .

21 Januari 2017

Eerste dag Amsterdam Cancun
Tonia

Ik ben 68 jaar, gepensioneerd verpleegkundige, relatie met Cees Kruithof 73 jaar, globetrotter in banen. Wij zijn beide jong van hart. Actief, gezond. Met beide benen op de grond.

Actief sinds 15 Jan. 2017